10 aprilie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL lichidator judiciar al FUNDATIA ,,POST-PRIVATIZARE’’, anunta vanzarea la licitatie a pachetului de 1.280.000 actiuni, detinute la FONDUL ROMAN DE CONTRAGARANTARE SA (CUI 26308846, J/40/703/2010), pornind de la valoarea de 68.179.200 lei. Licitatiile, se vor organiza la sediul lichidatorului judiciar, la urmatoarele date: 18.04.2024, 25.04.2024, 09.05.2024 si 16.05.2024, ora 14.00. Relatii suplimentare la tel. 021.320.14.84/85.
4 aprilie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL, lichidator judiciar al EUROVIA-CONSTRUCT INTERNATIONAL SA – IN FALIMENT, anunta scoaterea la vanzare a bunurilor mobile constand in utilaje si mijloace de transport aflate in patrimoniul societatii debitoare, la valoarea totala de 307,831 lei exclusiv TVA (VANZAREA SE FACE INDIVIDUAL). Licitatiile privind vanzarea bunurilor mobile apartinand societatii debitoare se vor organiza saptamanale (1/saptamana), in urmatoarele date: 11.04.2024, 18.04.2024, 25.04.2024, 09.05.2024 si 16.05.2024, ora 13.00. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84/85.
2 aprilie 2024
Subscrisa TANASA SI ASOCIATII SPRL, reprezentata prin asociat coordonator Tanasa Constantin, in calitate de administrator judiciar al Regiei Autonome a Distributiei si Exploatarii Filmelor Romaniafilm (R.A.D.E.F. RomaniaFilm) – in reorganizare, conform sentintei civile nr.774 din data de 12.02.2018, pronuntata de Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Civila in dosar nr.10972/3/2016, anunta scoaterea la vanzare a proprietatii imobiliare apartinad RADEF RomaniaFilm, denumita generic “Laborator Mogosoaia”, situata in Bucuresti, Sector 1, Sos. Straulesti nr.3-5, identificata in patrimoniul…
2 aprilie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL, in calitate de lichidator judiciar al FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA- in faliment, desemnat prin Incheierea de sedinta din data de 20.04.2022, pronuntata de Tribunalul Bucuresti, Sectia a VII-a Civila in dosar nr.4235/3/2009, anunta vanzarea bunului mobil constand in MARCA, proprietate a debitoarei FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA. Valoarea de piata este de 8.895 eur exclusiv TVA, eqv. in lei la curs BNR din ziua platii, conform Raportului de evaluare intocmit in prezenta cauza si adus la cunostinta Adunarii creditorilor/13.02.2024. Prima vanzare se va organiza…
4 martie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL lichidator judiciar al FUNDATIA ,,POST-PRIVATIZARE’’, anunta vanzarea la licitatie a pachetului de 1.280.000 actiuni, detinute la FONDUL ROMAN DE CONTRAGARANTARE SA (CUI 26308846, J/40/703/2010), pornind de la valoarea de 74.997.120 lei. Licitatiile, se vor organiza la sediul lichidatorului judiciar, la urmatoarele date: 14.03.2024, 21.03.2024, 28.03.2024 si 04.04.2024, ora 14.00. Relatii suplimentare la tel. 021.320.14.84/85.
20 februarie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL, in calitate de lichidator judiciar al FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA- in faliment, desemnat prin Incheierea de sedinta din data de 20.04.2022, pronuntata de Tribunalul Bucuresti, Sectia a VII-a Civila in dosar nr.4235/3/2009, anunta vanzarea bunului mobil constand in MARCA, proprietate a debitoarei FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA. Valoarea de piata este de 9.883 eur exclusiv TVA, eqv. in lei la curs BNR din ziua platii, conform Raportului de evaluare intocmit in prezenta cauza si adus la cunostinta Adunarii creditorilor/13.02.2024. Prima vanzare se va organiza…
16 ianuarie 2024
ARGIROM INTERNATIONAL SA – in faliment – vinde bun imobil ce consta in: spatiu de birouri situat in Bucuresti Sector 1, Calea Plevnei nr. 76, cu regimul de inaltime D+P+3E, avand suprafata construita la sol de 152,75 mp si o suprafata construita desfasurata de 683,73 mp; terenul intravilan pe care este edificata cladirea are o suprafata de 188 mp (cf. extras CF), identificat cu numarul Cadastral 2940, intabulat in Cartea Funciara nr. 4552 a Municipiului Bucuresti Sector 1, pentru suma de 2.364.170 lei exclusiv TVA, conform Hotararii Adunarii creditorilor din data de 18.04.2022 si a…
11 ianuarie 2024
Subscrisa TANASA SI ASOCIATII SPRL, reprezentata prin asociat coordonator Tanasa Constantin, in calitate de administrator judiciar al Regiei Autonome a Distributiei si Exploatarii Filmelor Romaniafilm (R.A.D.E.F. RomaniaFilm) – in reorganizare, conform sentintei civile nr.774 din data de 12.02.2018, pronuntata de Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Civila in dosar nr.10972/3/2016, anunta scoaterea la vanzare a proprietatii imobiliare apartinad RADEF RomaniaFilm, denumita generic “Sediul fostului oficiu de difuzare si programare a filmelor – Timis” situata in Timișoara, str. Elena Nicoară nr.…
11 ianuarie 2024
Subscrisa TANASA SI ASOCIATII SPRL, reprezentata prin asociat coordonator Tanasa Constantin, in calitate de administrator judiciar al Regiei Autonome a Distributiei si Exploatarii Filmelor Romaniafilm (R.A.D.E.F. RomaniaFilm) – in reorganizare, conform sentintei civile nr.774 din data de 12.02.2018, pronuntata de Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Civila in dosar nr.10972/3/2016, anunta scoaterea la vanzare a proprietatii imobiliare apartinad RADEF RomaniaFilm, constand in: -Hol principal de acces și Acces Principal situat la parterul cinematografului Forum, identificat cu număr cadastral…
9 ianuarie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL lichidator judiciar al FUNDATIA ,,POST-PRIVATIZARE’’, anunta vanzarea la licitatie a pachetului de 1.280.000 actiuni, detinute la FONDUL ROMAN DE CONTRAGARANTARE SA (CUI 26308846, J/40/703/2010), pornind de la valoarea de 81.815.040 lei. Licitatiile, se vor organiza la sediul lichidatorului judiciar, la urmatoarele date: 18.01.2024, 25.01.2024, 01.02.2024 si 08.02.2024, ora 14.00. Relatii suplimentare la tel. 021.320.14.84/85.
10 aprilie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL lichidator judiciar al FUNDATIA ,,POST-PRIVATIZARE’’, anunta vanzarea la licitatie a pachetului de 1.280.000 actiuni, detinute la FONDUL ROMAN DE CONTRAGARANTARE SA (CUI 26308846, J/40/703/2010), pornind de la valoarea de 68.179.200 lei. Licitatiile, se vor organiza la sediul lichidatorului judiciar, la urmatoarele date: 18.04.2024, 25.04.2024, 09.05.2024 si 16.05.2024, ora 14.00. Relatii suplimentare la tel. 021.320.14.84/85.
4 aprilie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL, lichidator judiciar al EUROVIA-CONSTRUCT INTERNATIONAL SA – IN FALIMENT, anunta scoaterea la vanzare a bunurilor mobile constand in utilaje si mijloace de transport aflate in patrimoniul societatii debitoare, la valoarea totala de 307,831 lei exclusiv TVA (VANZAREA SE FACE INDIVIDUAL).
Licitatiile privind vanzarea bunurilor mobile apartinand societatii debitoare se vor organiza saptamanale (1/saptamana), in urmatoarele date: 11.04.2024, 18.04.2024, 25.04.2024, 09.05.2024 si 16.05.2024, ora 13.00. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84/85.
2 aprilie 2024
Subscrisa TANASA SI ASOCIATII SPRL, reprezentata prin asociat coordonator Tanasa Constantin, in calitate de administrator judiciar al Regiei Autonome a Distributiei si Exploatarii Filmelor Romaniafilm (R.A.D.E.F. RomaniaFilm) – in reorganizare, conform sentintei civile nr.774 din data de 12.02.2018, pronuntata de Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Civila in dosar nr.10972/3/2016, anunta scoaterea la vanzare a proprietatii imobiliare apartinad RADEF RomaniaFilm, denumita generic “Laborator Mogosoaia”, situata in Bucuresti, Sector 1, Sos. Straulesti nr.3-5, identificata in patrimoniul debitoarei si formata din: -teren intravilan in suprafata de: 4.466 mp conform actelor de proprietate si 4.467 mp conform masuratorilor cadastrale; -cladirile edificate pe teren, inscrisa in Cartea funciara cu nr.225621 a Sectorului 1, la pretul de 2.268.000 eur (exclusiv TVA), din care: suma de 1.701.000 eur (exclusiv TVA) aferenta terenului si suma de 567.000 eur (exclusiv TVA) aferenta constructiilor edificate pe teren.
Vanzarea proprietatii imobiliare a fost propusa de Administratorul special al RADEF in Planul de reorganizare aprobat de adunarea creditorilor din data de 14.09.2020 si confirmat de Judecatorul Sindic prin sentinta civila nr.4741/10.11.2020, pronuntata in dosarul nr. 10972/3/2016, aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti Sectia a-VII-a Civila.
Valorificarea proprietatii imobiliare se face prin metoda licitatiei publice cu strigare, pornindu-se de la pretul din raportul de evaluare intocmit in prezenta cauza, diminuat cu 10%, conform Hotararii Adunarii creditorilor din 29.03.2024, in acet sens organizandu-se licitatii saptamanal.
Prima vanzare a proprietatii imobiliare apartinand RADEF Romaniafilm RA se va organiza in data de 23.04.2024, ora 12.00, prin licitatie publica cu strigare.
In cazul in care proprietatea imobiliara nu se va vinde la primul termen de licitatie, se vor organiza alte licitatii, saptamanal, in fiecare zi de marti, la aceeasi ora si in aceleasi conditii.
Locul de desfasurare a licitatiilor este la sediul administratorului judiciar TANASA SI ASOCIATII SPRL din Bucuresti, Sector 3, B-dul Unirii nr.78, bl.J2, sc.2, et.5, ap.47, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei ora 12.00.
Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul administratorului judiciar. Costul unui caiet de sarcini este de 2.500 lei exclusiv TVA, iar taxa de participare la licitatie este de 1.000 lei. Achizitionarea caietului de sarcini este obligatorie pentru toti participantii la licitatie. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84 / 85 si prin e-mail office@tanasasiasociatii.ro.
Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra proprietatii imobiliare descrise mai sus sa anunte in scris administratorul judiciar pana la data licitatiei.
2 aprilie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL, in calitate de lichidator judiciar al FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA- in faliment, desemnat prin Incheierea de sedinta din data de 20.04.2022, pronuntata de Tribunalul Bucuresti, Sectia a VII-a Civila in dosar nr.4235/3/2009, anunta vanzarea bunului mobil constand in MARCA, proprietate a debitoarei FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA. Valoarea de piata este de 8.895 eur exclusiv TVA, eqv. in lei la curs BNR din ziua platii, conform Raportului de evaluare intocmit in prezenta cauza si adus la cunostinta Adunarii creditorilor/13.02.2024.
Prima vanzare se va organiza in data de 09.04.2024, ora 12.00, prin licitatie publica cu strigare. In cazul in care bunul mobil nu se vinde la primul termen de licitatie, lichidatorul judiciar va organiza alte 4 licitatii saptamanal, in fiecare zi de marti, la aceeasi ora, in zilele de 16.04.2024, 23.04.2024, 30.04.2024 si 07.05.2024.
Locul de desfasurare a licitatiilor este la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Unirii nr.78, bl.J2, sc.2, et.5, ap.47, sector 3, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei, ora 12.00. Date despre bun, conditiile de inscriere la licitatie precum si modul de organizare a acestora se pot obtine din caietul de sarcini intocmit de lichidatorul judiciar. Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul lichidatorului judiciar costul acestuia fiind de 500 lei exclusiv TVA. Taxa de participare la licitatie este in suma de 100 lei exclusiv TVA. Achizitionarea caietului de sarcini este obligatorie pentru toti participantii la licitatie. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84/85.
4 martie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL lichidator judiciar al FUNDATIA ,,POST-PRIVATIZARE’’, anunta vanzarea la licitatie a pachetului de 1.280.000 actiuni, detinute la FONDUL ROMAN DE CONTRAGARANTARE SA (CUI 26308846, J/40/703/2010), pornind de la valoarea de 74.997.120 lei. Licitatiile, se vor organiza la sediul lichidatorului judiciar, la urmatoarele date: 14.03.2024, 21.03.2024, 28.03.2024 si 04.04.2024, ora 14.00. Relatii suplimentare la tel. 021.320.14.84/85.
20 februarie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL, in calitate de lichidator judiciar al FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA- in faliment, desemnat prin Incheierea de sedinta din data de 20.04.2022, pronuntata de Tribunalul Bucuresti, Sectia a VII-a Civila in dosar nr.4235/3/2009, anunta vanzarea bunului mobil constand in MARCA, proprietate a debitoarei FOTBAL CLUB PROGRESUL BUCURESTI SA. Valoarea de piata este de 9.883 eur exclusiv TVA, eqv. in lei la curs BNR din ziua platii, conform Raportului de evaluare intocmit in prezenta cauza si adus la cunostinta Adunarii creditorilor/13.02.2024.
Prima vanzare se va organiza in data de 27.02.2024, ora 12.00, prin licitatie publica cu strigare. In cazul in care bunul mobil nu se vinde la primul termen de licitatie, lichidatorul judiciar va organiza alte 4 licitatii saptamanal, in fiecare zi de marti, la aceeasi ora, in zilele de 05.03.2024, 12.03.2024, 19.03.2024 si 27.03.2024.
Locul de desfasurare a licitatiilor este la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Unirii nr.78, bl.J2, sc.2, et.5, ap.47, sector 3, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei, ora 12.00. Date despre bun, conditiile de inscriere la licitatie precum si modul de organizare a acestora se pot obtine din caietul de sarcini intocmit de lichidatorul judiciar. Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul lichidatorului judiciar costul acestuia fiind de 500 lei exclusiv TVA. Taxa de participare la licitatie este in suma de 100 lei exclusiv TVA. Achizitionarea caietului de sarcini este obligatorie pentru toti participantii la licitatie. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84/85.
16 ianuarie 2024
ARGIROM INTERNATIONAL SA – in faliment – vinde bun imobil ce consta in: spatiu de birouri situat in Bucuresti Sector 1, Calea Plevnei nr. 76, cu regimul de inaltime D+P+3E, avand suprafata construita la sol de 152,75 mp si o suprafata construita desfasurata de 683,73 mp; terenul intravilan pe care este edificata cladirea are o suprafata de 188 mp (cf. extras CF), identificat cu numarul Cadastral 2940, intabulat in Cartea Funciara nr. 4552 a Municipiului Bucuresti Sector 1, pentru suma de 2.364.170 lei exclusiv TVA, conform Hotararii Adunarii creditorilor din data de 18.04.2022 si a Publicatiei de vanzare intocmita cu aceasta ocazie.
Lichidatorul judiciar aduce la cunostinta persoanelor interesate faptul ca in prezent se efectueaza documentatia cadastrala necesara intabularii et.3 al imobilului scos la vanzare.
Prima vanzare a bunului imobil se va organiza in data de 07.02.2024, ora 12.00, prin licitatie publica cu strigare. In cazul in care bunul imobil nu se vinde la primul termen de licitatie, incepand cu data de 14.02.2024 se vor organiza alte licitatii, saptamanal, in fiecare zi de miercuri, la aceeasi ora si in aceleasi conditii.
Locul de desfasurare a licitatiilor este la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Unirii nr.78, bl. J2, sc.2, et.5, ap.47, sector 3, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei, ora 12.00. Pretul caietului de sarcini este de 500 lei exclusiv TVA, iar taxa de inscriere la licitatie 100 lei exclusiv TVA. Caietul se poate achizitiona de la sediul lichidatorului judiciar, fiind obligatoriu pentru toti participantii. Relatii suplimentare la tel. 021.320.14.84/85.
11 ianuarie 2024
Subscrisa TANASA SI ASOCIATII SPRL, reprezentata prin asociat coordonator Tanasa Constantin, in calitate de administrator judiciar al Regiei Autonome a Distributiei si Exploatarii Filmelor Romaniafilm (R.A.D.E.F. RomaniaFilm) – in reorganizare, conform sentintei civile nr.774 din data de 12.02.2018, pronuntata de Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Civila in dosar nr.10972/3/2016, anunta scoaterea la vanzare a proprietatii imobiliare apartinad RADEF RomaniaFilm, denumita generic “Sediul fostului oficiu de difuzare si programare a filmelor – Timis” situata in Timișoara, str. Elena Nicoară nr. 16, jud. Timiș, înscrisă în Cartea Funciară nr. 455021 Timișoara, proprietate reprezentata de:
– teren intravilan, categoria de folosință curți construcții, în suprafață de 3.000 mp conform acte, identificat cu nr. cad. 455021, împreună cu:
– construcția C1 cu destinația filmotecă, având regim de înălțime parter, cu o suprafață construită la sol de 394 mp, identificată cu nr. cad. 455021-C1;
– construcția C2 cu destinația clădire tehnică administrativă, având regim de înălțime parter, cu o suprafață construită la sol de 227 mp, identificată cu nr. cad. 455021-C2;
– construcția C3 cu destinația cabină poartă, având regim de înălțime parter, cu o suprafață construită la sol de 9 mp, identificată cu nr. cad. 455021-C3;
– construcția C4 cu destinația garaje, având regim de înălțime parter, cu o suprafață construită la sol de 121 mp, identificată cu nr. cad. 455021-C4;
– construcția C5 cu destinația baracă, având regim de înălțime parter, cu o suprafață construită la sol de 95 mp, identificată cu nr. cad. 455021-C5; la pretul obtinut prin raportul de evaluare, respectiv 1.115.100 eur, exclusiv TVA, din care:
-Teren cu nr. cadastral 455021, 978.000 € exclusiv TVA
-Constructia C1- filmotecă cu nr. cadsastral 455021-C1, 66.500 € exclusiv TVA
-Constructia C2- clădire tehnică administrativă cu nr. cadastral 455021-C2 63.800 € exclusiv TVA
-Constructia C3- cabină poartă cu nr. cadastral 455021-C3 400 € exclusiv TVA
-Constructia C4- garaje cu nr. cadastral 455021-C4 5.400 € exclusiv TVA
-Constructia C5- baracă cu nr. cadastral 455021-C5 1.000 € exclusiv TVA
Vanzarea proprietatii imobiliare a fost propusa de Administratorul special al RADEF in Planul de reorganizare aprobat de adunarea creditorilor din data de 14.09.2020 si confirmat de Judecatorul Sindic prin sentinta civila nr.4741/10.11.2020, pronuntata in dosarul nr. 10972/3/2016, aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti Sectia a-VII-a Civila.
Valorificarea proprietatii imobiliare se face prin metoda licitatiei publice cu strigare, pornindu-se de la pretul din raportul de evaluare intocmit in prezenta cauza, conform Hotararii Adunarii creditorilor din 08.01.2024, in acet sens organizandu-se un numar de 8 licitatii, saptamanal.
Prima vanzare a proprietatii imobiliare apartinand RADEF Romaniafilm RA se va organiza in data de 07.02.2024, ora 12.00, prin licitatie publica cu strigare.
In cazul in care proprietatea imobiliara nu se va vinde la primul termen de licitatie, se vor organiza alte 7 (sapte) licitatii, saptamanal, in fiecare zi de miercuri, la aceeasi ora si in aceleasi conditii, in urmatoarele zile: 14.02.2024, 21.02.2024, 28.02.2024, 06.03.2024, 13.03.2024, 20.03.2024 si 27.03.2024.
In situatia in care proprietatea imobiliara nu se va valorifica dupa epuizarea celor 8 (opt) sedinte de licitatie, se va convoca adunarea creditorilor in vederea stabilirii unei noi strategii de valorificare a acesteia.
Locul de desfasurare a licitatiilor este la sediul administratorului judiciar TANASA SI ASOCIATII SPRL din Bucuresti, Sector 3, B-dul Unirii nr.78, bl.J2, sc.2, et.5, ap.47, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei ora 12.00.
Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul administratorului judiciar. Costul unui caiet de sarcini este de 1.500 lei exclusiv TVA, iar taxa de participare la licitatie este de 500 lei. Achizitionarea caietului de sarcini este obligatorie pentru toti participantii la licitatie. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84 / 85 si prin e-mail office@tanasasiasociatii.ro.
Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra proprietatii imobiliare descrise mai sus sa anunte in scris administratorul judiciar pana la data licitatiei.
11 ianuarie 2024
Subscrisa TANASA SI ASOCIATII SPRL, reprezentata prin asociat coordonator Tanasa Constantin, in calitate de administrator judiciar al Regiei Autonome a Distributiei si Exploatarii Filmelor Romaniafilm (R.A.D.E.F. RomaniaFilm) – in reorganizare, conform sentintei civile nr.774 din data de 12.02.2018, pronuntata de Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Civila in dosar nr.10972/3/2016, anunta scoaterea la vanzare a proprietatii imobiliare apartinad RADEF RomaniaFilm, constand in:
-Hol principal de acces și Acces Principal situat la parterul cinematografului Forum, identificat cu număr cadastral 60190-C1-U106;
-Etaj I + casa scării parter situat in incinta cinematografului Forum identificat cu număr cadastral 90191-C1-U1.
Proprietatea imobiliara este situată în Bacău, str. Mărășești nr. 4, jud. Bacău, zona centrală a localității, zonă mixtă; utilitățile zonei prezente la limită; la pretul obtinut prin raportul de evaluare, respectiv 142.600 eur, exclusiv TVA, din care:
-Hol principal de acces și Acces Principal situat la parterul cinematografului Forum, identificat cu număr cadastral 60190-C1-U106, 21.500 € exclusiv TVA
-Etaj I + casa scării parter situat in incinta cinematografului Forum identificat cu număr cadastral 90191-C1-U1; 121.100 € exclusiv TVA.
Vanzarea proprietatii imobiliare a fost propusa de Administratorul special al RADEF in Planul de reorganizare aprobat de adunarea creditorilor din data de 14.09.2020 si confirmat de Judecatorul Sindic prin sentinta civila nr.4741/10.11.2020, pronuntata in dosarul nr. 10972/3/2016, aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti Sectia a-VII-a Civila.
Valorificarea proprietatii imobiliare se face prin metoda licitatiei publice cu strigare, pornindu-se de la pretul din raportul de evaluare intocmit in prezenta cauza, conform Hotararii Adunarii creditorilor din 08.01.2024, in acet sens organizandu-se un numar de 8 licitatii, saptamanal.
Prima vanzare a proprietatii imobiliare apartinand RADEF Romaniafilm RA se va organiza in data de 07.02.2024, ora 12.00, prin licitatie publica cu strigare.
In cazul in care proprietatea imobiliara nu se va vinde la primul termen de licitatie, se vor organiza alte 7 (sapte) licitatii, saptamanal, in fiecare zi de miercuri, la aceeasi ora si in aceleasi conditii, in urmatoarele zile: 14.02.2024, 21.02.2024, 28.02.2024, 06.03.2024, 13.03.2024, 20.03.2024 si 27.03.2024.
In situatia in care proprietatea imobiliara nu se va valorifica dupa epuizarea celor 8 (opt) sedinte de licitatie, se va convoca adunarea creditorilor in vederea stabilirii unei noi strategii de valorificare a acesteia.
Locul de desfasurare a licitatiilor este la sediul administratorului judiciar TANASA SI ASOCIATII SPRL din Bucuresti, Sector 3, B-dul Unirii nr.78, bl.J2, sc.2, et.5, ap.47, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei ora 12.00.
Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul administratorului judiciar. Costul unui caiet de sarcini este de 500 lei exclusiv TVA, iar taxa de participare la licitatie este de 100 lei. Achizitionarea caietului de sarcini este obligatorie pentru toti participantii la licitatie. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84 / 85 si prin e-mail office@tanasasiasociatii.ro.
Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra proprietatii imobiliare descrise mai sus sa anunte in scris administratorul judiciar pana la data licitatiei.
9 ianuarie 2024
TANASA SI ASOCIATII SPRL lichidator judiciar al FUNDATIA ,,POST-PRIVATIZARE’’, anunta vanzarea la licitatie a pachetului de 1.280.000 actiuni, detinute la FONDUL ROMAN DE CONTRAGARANTARE SA (CUI 26308846, J/40/703/2010), pornind de la valoarea de 81.815.040 lei. Licitatiile, se vor organiza la sediul lichidatorului judiciar, la urmatoarele date: 18.01.2024, 25.01.2024, 01.02.2024 si 08.02.2024, ora 14.00. Relatii suplimentare la tel. 021.320.14.84/85.