Subscrisa TANASA SI ASOCIATII SPRL, reprezentata prin asociat coordonator Tanasa Constantin, in calitate de administrator judiciar al Regiei Autonome a Distributiei si Exploatarii Filmelor Romaniafilm (R.A.D.E.F. RomaniaFilm) – in reorganizare, conform sentintei civile nr.774 din data de 12.02.2018, pronuntata de Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Civila in dosar nr.10972/3/2016, anunta scoaterea la vanzare a proprietatii imobiliare apartinad RADEF RomaniaFilm, denumita Clădire administrativă și social culturală-atelier, situată în loc. Târgu Jiu, str. St. O. Iosif nr. 2B, jud. Gorj. Proprietatea imobiliara inscrisa in Cartea Funciara nr. 43277 Targu Jiu este reprezentată de:
-teren intravilan, categoria de folosință curți construcții, în suprafață de 320 mp conform acte, 250 mp conform măsurători cadastrale, identificat cu nr. cad. 43277,
-construcția C1- clădire administrativă și social culturală-atelier având regim de înălțime parter, cu o suprafață construită la sol și o suprafață construită desfășurată de 200 mp, identificată cu nr. cad. 43277-C1.
Pretul de incepere a licitatiei, este diminuat cu 10% din valoarea obtinuta prin raportul de evaluare si anume 54.900 eur, exclusiv TVA, din care: 39.600 eur exclusiv TVA pt. teren si 15.300 eur exclusiv TVA pt. cladire.
Vanzarea proprietatii imobiliare a fost propusa de Administratorul special al RADEF in Planul de reorganizare aprobat de adunarea creditorilor din data de 14.09.2020 si confirmat de Judecatorul Sindic prin sentinta civila nr.4741/10.11.2020, pronuntata in dosarul nr. 10972/3/2016, aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti Sectia a-VII-a Civila.
Valorificarea proprietatii imobiliare se face prin metoda licitatiei publice cu strigare, pornindu-se de la pretul din raportul de evaluare intocmit in prezenta cauza, diminuat cu 10%, conform Hotararii Adunarii creditorilor din 06.10.2025, in acet sens organizandu-se un numar de 8 licitatii, saptamanal.
Prima vanzare a proprietatii imobiliare apartinand RADEF Romaniafilm RA se va organiza in data de 05.11.2025, ora 13.00, prin licitatie publica cu strigare.
In cazul in care proprietatea imobiliara nu se va vinde la primul termen de licitatie, se vor organiza alte 7 (sapte) licitatii, saptamanal, in fiecare zi de miercuri, la aceeasi ora si in aceleasi conditii, in urmatoarele zile: 12.11.2025, 19.11.2025, 26.11.2025, 03.12.2025, 10.12.2025, 17.12.2025 si 31.12.2025.
In situatia in care proprietatea imobiliara nu se va valorifica dupa epuizarea celor 8 (opt) sedinte de licitatie, se va convoca adunarea creditorilor in vederea stabilirii unei noi strategii de valorificare a acesteia.
Locul de desfasurare a licitatiilor este la sediul administratorului judiciar TANASA SI ASOCIATII SPRL din Bucuresti, Sector 3, B-dul Unirii nr.78, bl.J2, sc.2, et.5, ap.47, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in regulamentul de vanzare, cel tarziu pana in preziua licitatiei ora 12.00.
Regulamentul de vanzare se poate achizitiona de la sediul administratorului judiciar. Achizitionarea lui este obligatorie pentru toti participantii la licitatie. Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 021.320.14.84 / 85 si prin e-mail office@tanasasiasociatii.ro.
Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra proprietatii imobiliare descrise mai sus sa anunte in scris administratorul judiciar pana la data licitatiei.